მასწავლებლებო, შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა. ტესტი N2


ამ გვერდის შექმნის მიზანია დაეხმაროს მოსწავლეებსა და დაინტერესებულ პირებს ქიმიის შესწავლაში. 
ქვემოთ მოცემულ ბმულზე თქვენ გაეცნობით საინფორმაციო მასალას. ინფორმაციის გაცნობის შემდეგ თქვენ გექნებათ საშუალება შეასრულოთ ჩემ მიერ შესრულებული ტესტები(გამოკითხვა). პასუხებზე უკუკავშირის მიღება ხდება მაშინვე, რადგან იქვე ჩანს სწორია, თუ არასწორი თქვენი პასუხი. ტესტირების გავლა შეიძლება რამდენჯერმე, სანამ არ მიხვალთ სწორ პასუხამდე. შესაბამისად, მოცემული ტესტები ერთგვარი განმავითარებელი შეფასებაა, რომელიც მოგცემთ საშუალებას დამოუკიდებლად განსაზღვროთ თქვენი ცოდნა და გაანალიზოთ მიღებული პასუხები.

გთხოვთ, კომენტარებში დაწეროთ როგორ მოგეწონათ ჩემი ბლოგი. რამდენად სასარგებლო აღმოჩნდა თქვენთვის. ასევე, შეგიძლიათ, კომენტარების საშუალებით, მომაწოდოთ თქვენი სურვილები, თუ რომელი თემის, საკითხის, თუ მეთოდის შესახებ გნებავთ ინფორმაციის მიღება.
გისურვებთ წარმატებებს!

გთავაზობთ საკითხავ მასალას განათლების მიზნების(ბლუმის) ტაქსონომიის შესახებ, რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ: საკითხავი მასალის სანახავად ააჭირეთ აქ
 
განათლების მიზნების (ბლუმის) ტაქსონომია N2


    ინსტრუქცია
  1. აფექტური (ემოციურ-ღირებულებითი) სფეროს ტაქსონომიის რომელ დონეს შეესაბამება სიტუაცია: მოსწავლე ყურადღებით ისმენს ლექციას თემაზე
    აღქმა
    რეაგირება
    ღირებულებათა სისტემის ორგანიზება
    ღირებულე-ბის გააზრება-რეფლექსია
  2. აფექტური (ემოციურ-ღირებულებითი) სფეროს ტაქსონომიის რომელ დონეს შეესაბამება სიტუაცია: მოსწავლე მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებაზე დაყრდნობით მუდამ ზრუნავს გარემოს დაცვაზე და სხვასაც მოუწოდებს
    ღირებულებათა სისტემის ორგანიზება
    ღირებულებათა სისტემის გათავისება და ქცევაში ასახვა
    ღირებულების გააზრება-რეფლექსია
    რეაგირება
  3. აფექტური (ემოციურ-ღირებულებითი) სფეროს ტაქსონომიის რომელ დონეს შეესაბამება სიტუაცია: მოსწავლე იცავს თავის იდეალებს-დარწმუნებულია, რომ ტყეების გაჩეხვის პროცესის შეჩერებით შესაძლებელი იქნება რისკის შემცირება
    ღირებულებათა სისტემის ორგანიზება
    ღირებულებათა სისტემის გათავისება და ქცევაში ასახვა
    ღირებულების გააზრება-რეფლექსია
    აღქმა
  4. აფექტური (ემოციურ-ღირებულებითი) სფეროს ტაქსონომიის რომელ დონეს შეესაბამება სიტუაცია: მოსწავლე აღნიშნული საკითხის შესახებ მოიძიებს საჭირო ლიტერატურას, ამზადებს პრეზენტაციას
    ღირებულებათა სისტემის ორგანიზება
    აღქმა
    რეაგირება
    ღირებულების გააზრება-რეფლექსია
  5. აფექტური (ემოციურ-ღირებულებითი) სფეროს ტაქსონომიის რომელ დონეს შეესაბამება სიტუაცია: მოსწავლე იღებს საკუთარ ქცევაზე პასუხისმგებლობას, არ ანაგვიანებს გარემოს
    ღირებულებათა სისტემის გათავისება და ქცევაში ასახვა
    ღირებულების გააზრება-რეფლექსია
    რეაგირება
    ღირებულებათა სისტემის ორგანიზება

    
გთხოვთ, კომენტარებში დაწეროთ როგორ მოგეწონათ ჩემი ბლოგი. რამდენად სასარგებლო აღმოჩნდა თქვენთვის. ასევე, შეგიძლიათ, კომენტარების საშუალებით, მომაწოდოთ თქვენი სურვილები, თუ რომელი თემის, საკითხის, თუ მეთოდის შესახებ გნებავთ ინფორმაციის მიღება.
გისურვებთ წარმატებებს!

No comments:

Post a Comment